Having trouble viewing this TECHART Press Release? Please click here.

visit TECHART on Facebook visit TECHART on Twitter visit TECHART on YouTube visit TECHART on Instagram

TECHART PresseService Contact us
Press Portal

TECHART for the 911 GT3

November 30th, 2017

Weltpremiere in Essen: TECHART für den 911 GT3.

TECHART schärft den Charakter der aktuellen Porsche 911 Modellgeneration mit einem vielfältigen Angebot an Personalisierungsoptionen. Dazu gehören TECHART Aerodynamikpakete für die 911 Carrera, Targa und Turbo Modelle, aber auch TECHART Performance Optionen und Motorleistungs-steigerungen bis 720 PS, TECHART Leichtmetallräder und das vielfältige Repertoire der TECHART Interieurmanufaktur machen Lust auf mehr Freude an Individualität.

Neu für den 911 GT3 präsentiert TECHART zur Essen Motor Show ein umfangreiches Sportpaket in Carbon. Der Teileumfang in Sichtcarbon, wahlweise seidenmatt oder hochglänzend umfasst eine Leichtbau-Fronthaube mit integrierter Abluftöffnung, einen Frontspoiler und Airblades, Winglets, Seitenschweller, ein Heckflügelprofil, Ram Air-Hutzen sowie einen Heckdiffusor. Dazu sind TECHART Sportendrohre in Titan-/Carbon-Kombination erhältlich.

Mehr Informationen erhalten Sie in der Pressemitteilung.

Pressetext als PDF-Datei herunterladen

Pressemitteilung herunterladen (PDF)

Pressetext als Word-Datei herunterladen

Pressemitteilung herunterladen (Word)

Essen Motor Show Premiere: TECHART for the 911 GT3.

TECHART sharpens the character of the current Porsch 911 model generation with a versatile range of personalization options. These include TECHART aerodynamic bodykits fort he 911 Carrera, Targa and Turbo models as well as performance options and engine enhancement with up to 720 horsepower power increases, TECHART wheels and a manifold repertoire of TECHART interior refinement. At the Essen Motor Show, TECHART presents a new Carbon Fiber Sport Package for the 911 GT3.

The Carbon Sport Package is available in matt and high gloss finish and includes a lightweight front lid with integrated air outlet, a front spoiler and airblades, aerodynamic winglets, side skirts, a rear wing profile, ram-air scoops as well as a rear diffusor.

For more information, please download the press release.

Download Press Release in PDF Format

Download full
Press Release (PDF)

Download Press Release in Word Format

Download full
Press Release (Word)

Pressefotos (nur für journalistische Zwecke)     Press Images (for journalistic purposes only)

Auf Vorschaubilder klicken, um Fotos in voller Auflösung herunterzuladen.

Click on thumbnails to download high-res images.

(jpg, 300 dpi, RGB)

30th anniversary of TECHART - a look back.

TECHART Automobildesign GmbH
Marketing and Press Communication, Marc Herdtle
Tel. +49 (0)7152 9339 27
E-Mail: m.herdtle@techart.de

This TECHART Press Release is issued by TECHART Automobildesign GmbH, Marketing/Press. If you are not the intended addressee '', please inform us that you have received this e-mail in error, and delete it. Thank you for your cooperation.

TECHART Automobildesign GmbH, Marketing,
Roentgenstrasse 47, 71229 Leonberg, Germany.
Commercial Register Stuttgart HRB 251672.
Managing Directors: Thomas Behringer, Matthias Krauss

© 2017, TECHART Automobildesign GmbH.
Internet: http://www.techart.de
E-Mail: presse@techart.de